V době od 20.12. do 4.1.2019 budeme čerpat dovolenou s našimi špuntami. Nadále je však možné objednávat, náš eshop bude otevřený. Objednávky vytvořené v tomto období budou odeslány 7.1.2019. Poslední odeslání objednávek před Vánocemi bude ve čtvrtek 20.12.2018 ráno.

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů.

Potřebujete zboží vrátit? Můžete tak učinit do 14 dnů od převzetí a to bez udání důvodů. Vrátit můžete jak celou objednávku, tak i jenom její část.

Postup:

  1. Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete nám ho na emailovou adresu info@stylovyspunt.cz, nebo ho vložte do zásilky s vráceným zbožím a to zašlete na adresu: Super-duper s.r.o., Žďárskeho 2449, Hostivice, 25301.
  2. Zboží je potřebné vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na odeslání k nám hradí spotřebitel. Zásilku nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. 
  3. Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné, s visačkami a ve stavu, v jakém jste ho od nás obdrželi. Při nedodržení této podmínky si můžeme jednostranně započíst náhradu vzniklé škody vůči vašemu nároku na vrácení kupní ceny.
  4. Po obdržení zboží vám budou zaslány peněžní prostředky za zboží a za nejlevnější způsob dopravy, který poskytujeme, bez ohledu na to, jakým způsobem jsme vám zboží doručili. V případě, že vracíte jenom část zboží a část si ponecháváte, platba za dopravu se nevrací. Peněžní prostředky zašleme nejpozději do 14 dnů.

 

Výměna zboží ve lhůtě 14 dnů.

Nesedla vám velikost, nebo chcete zboží vyměnit za jiné? Můžete tak učinit do 14 dnů od převzetí zásilky.

Postup:

  1. Vyplňte Formulář pro výměnu zboží a spolu se zbožím, které chcete vyměnit nám ho zašlete na adresu: Super-duper s.r.o., Žďárskeho 2449, Hostivice, 25301.
  2. Zboží je potřeba zaslat nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky. Náklady na odeslání k nám hradí spotřebitel. Zásilku nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. 
  3. Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, neznečištěné, s visačkami a ve stavu, v jakém jste ho od nás obdrželi. 
  4. Po obdržení zboží vám ZDARMA zašleme jiný kus podle vaší specifikace ve vyplněném formuláři. V případě cenového rozdílu mezi původním zbožím a novým zbožím vám rozdíl vrátíme, případně rozdíl doplatíte.
  5. Při opakované výměně ve lhůtě 14 dnů zdarma zasíláme zboží pouze u první výměny. U každé další výměny vám bude naúčtována doprava podle našeho ceníku.

 

Reklamace zboží.

Vyskytla se na zboží vada? Můžete ho reklamovat. 

Postup:

  1. Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a spolu se zbožím, které reklamujete, nám ho zašlete na adresu: Super-duper s.r.o., Žďárskeho 2449, Hostivice, 25301.
  2. Zásilku nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. 
  3. O výsledku reklamace rozhodneme neprodleně po přijetí zboží a budeme vás informovat emailem.
  4. Při oprávněné reklamaci se s vámi dohodneme na způsobu řešení - výměnou, opravou, nebo vrácením peněz.
  5. Reklamační řád je k dispozici ke stažení zde.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.